Založ si blog

Pomôžeš mi prosím?

 

Igor je fakt skvelý chalan. Asi by  som bola najšťastnejšia na svete, keby ma pozval na kávu, džús či hocičo iné, aj obyčajnú vodu. Lebo je to chalan, ktorý rád spolupracuje, pomôže komukoľvek a je slušný. Nik sa nemusí obávať akýchkoľvek prešľapov či záludností z jeho strany. Jednoducho mám ho rada. Takého aký je. Jasné že nie je dokonalý, veď kto z nás je.

 

Boli sme spolu na podnikovom výlete. Veľa spolupracovníkov a veľa kolegýň. Výlet to bol iba pár dňový, ale bol prekrásny. Pozreli sme si pár historických skôstov, aj keď sa v tom veľmi nevyznám,  zaplávali sme si na jazere, chvíľu sme sa opaľovali … No nádhera.

 

Boli sme aj na prehliadke mesta. Krásne juhočeské mestečko, s nádhernou ponukou všetkého. Mohli sme si prezrieť a nakúpiť pekné suveníry, pekné ozdoby domova či „čačky“ na seba. Aj ceny boli priateľské, no nádherný výlet.

 

Erika si taktiež užívala. Veď bola jedna z výletníčok. Tá sa vedela primaľovať! Na prvý pohľad bolo jasné, že sa nešminkuje prvýkrát. Bola elegantná, pre mužov si myslím aj veľmi príťažlivá a zvodná. Keď sa dala do „gala“, fakt bola pekná. Určite sa mnohým chlapom veľmi páči. Vo výbave mala spreje najkrajších vôní. Po skončení formálneho dňa si každý večer zašla do hospody, zoznámiť sa s domácim obyvateľstvom, najmä s mužmi tohto kraja. Veď ženy ani tam v netrávia večery v hospode. Vracala sa až nadránom alebo až na raňajky. No nech si užije, veď je mladá a je to na nej, vraveli sme si ostatní kým dorazila. Potom nám prezradila, čo všetko si užila. Veľa nechýbalo, aby sme jej aj závideli. Viacerí z „dospelších“ to neschvaľoval a nechválili. Ale čo už, je to jej vec, ako si zariadi život, vraveli.

 

Pri jedenej z prehliadok mesta som si všimla vo výklade, aké tam majú pekné, priam krásne smaltované hrnce. Ono sa povie smaltované. A niekto si myslí obyčajné. Ale dobre smaltované vám vydržia desaťročia a dobre poslúžia. Boli tam hrnce rôznych mier a pekne zdobené. Akurát do rodinnej kuchyne. No to si kúpim stoj čo stoj, veď čo ak to budem už onedlho potrebovať … Juchú, sú krásne. Akurát, že je s nimi trochu patália. Sú málo skladné, a tak ich musím ako dosť veľký balík dopraviť na ubytovňu. Ale určite to zvládnem. Nie som  ulepená z cukru!

 

A vida. Cestou do ubytovne stretám Igora. To je ten fantastický chalan a nikoho lepšieho som stretnúť ani nemohla. Hneď si predstavím, ako by mu chutilo z tých krásnych hrncov pri stole plnom detí. A pravdaže, ani nemusím čakať či sa usilovať, on sám mi ponúkne pomoc. Ide práve opačným smerom, ale rád mi pomôže zaniesť ten obrovský balík na ubytovňu. Šťastím som celá bez seba… Je zrazu najkrajší deň aký som kedy zažila, som šťastná, že som šla na tento podnikový výlet, nič lepšieho som urobiť nemohla.

 

A cestou na ubytovňu mi Igor nie že pomáha, ale sám nesie tento škaredý neskladný balík a vlastne ja pomáham jemu. Krajší deň by mi ani vo sne nenapadol. On je fakt skvelý chalan! Je priateľský, milý, bez odplaty pomôže, určite bude skvelý otec. A musím priznať, je fešák. Teda mne sa fakt veľmi páči. Už sa teším na návrat domov, lebo miesto v autobuse má len o jednu sedačku predo mnou. Poľahky si môže presadnúť. Určite nebudem proti! Ani pani Alenka, s ktorou zdieľam spoločné sedadlo. Aj ona si myslí, že Igor je celkom fajn.

 

A už sa blížime k ubytovni. Igor sa snaží až ho mám ešte viac rada ako doteraz. Asi ho pozvem na džús alebo kávu. Je jedno čo si vyberie, všetko ma poteší a on si to zaslúži. Veľmi rada to zaplatím. Lepšie minuté vreckové si nepamätám.

 

On ma však predbehne. Keď už ho chcem pozvať na drink, on sa ohlási s prosbou, či by som nepomohla j ja jemu. No to je otázka! Niet veci na svete, aby som ti nepomohla, vravím mu a myslím to vážne. Čokoľvek preňho urobím. Je to naozaj skvelý chalan a ja mám to šťastie, že sa s ním poznám. Pracujeme totiž na jednom poschodí. Čo potrebuješ Igor? Smelo hovor. Jasné, že ti pomôžem.

 

Ty sa poznáš s Erikou, je to tvoja kamarátka, nezoznámila by si ma s ňou? Vieš ona je taká milá, pekná, elegantná, upravená. No jednoducho sa mi veľmi páči. Pomôžeš mi prosím …?

 

 

 

 

Pani Šimkovičová riaditeľkou STVR? Blahoželám.

24.04.2024

Áno, teším sa na updating v doterajšej firme RTVS. Aby nejaké Tamary či Marty si nemysleli, že všetko pobeží podľa ich mecenášov. Aby dostali príležitosť aj ženy, muži – činovníci bystrozrakí, činovníci s otvorenou mysľou. Viem, že predbieham, ale nedokážem udržať potešenie z očakávania iba pre seba. RTVS už takmer tri roky predvádza [...]

Pán minister, hovorte nahlas

22.04.2024

Stále sme nútení si vypočuť na čo všetko nám Európska únia či priamo Európska komisia prispeli. Raz je to na cyklo chodníky, inokedy na nákup električiek či čohosi iného. Strácam trpezlivosť s takouto ideologickou informovanosťou nás, bežných, ideológiou nezruinovaných občanov. Preto Vás vyzývam, pán minister financií, zverejňujte každomesačný [...]

Danko chce rokovať o fungovaní koalície? Bravó!

09.04.2024

Na tlačovej besede SNS odznelo: „… sme pripravení rokovať o podmienkach fungovania koalície do budúcna, pretože sa zásadne mení politická mapa“. https://www.youtube.com/watch?v=c0BnrJU8uEs od 2,00 min. Musím otvorene pochváliť pána Danka, že chce rokovať o podmienkach ďalšej spolupráce koalície, čo jasne dokazuje, že si plne uvedomil svoj [...]

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

durilamichal

O lepších časoch bez pokrytectva

Štatistiky blogu

Počet článkov: 232
Celková čítanosť: 659377x
Priemerná čítanosť článkov: 2842x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy